404 91 949

 Timebeskrivelser

Vi har et varierende utvalg gruppetimer på timeplanen. Her kan du få et innblikk i hva de ulike timene går ut på.

Fargekoder
Blå timer: Kondisjon
Røde timer: Styrke
Grønne timer: Trinn, koordinasjon og kondisjon
Rosa timer: Kombinasjonstimer; styrke og kondisjon
Hvite timer: Yoga, avspenning

 



LØRDAGSBOOST 50
Lørdagsboost er en sirketreningtime hvor vi jobber i intervaller på 40 sekunder og med 20 sekunder pause. Enkle og varierte øvelser, flest med fokus på styrke og noen hvor du får opp pulsen. Mange av øvelsene vil nok være kjente fra før, men forhåpentligvis vil du få prøve deg på noe du ikke har gjort før også. Du bestemmer intensitet og tempo på hver øvelse selv, noe som gjør at timen passer for både nybegynnere og erfarne. 
Det kan være en fordel å møte oppvarmet.

Rosa time.
På timeplanen: Lørdager kl. 11.00.  
 


Strekk & Pust 30
Hverdagens stress og mas gir de fleste av oss høye skuldre og spenninger i nakke, skuldre og rygg. Denne timen fokuserer på å løse opp i anspente muskler ved hjelp av enkle yogaøvelser kombinert med fokus på pusten, for å skape rom og ro i kropp og sinn. Super å kombinere med Zumba og Sykkel 45 for en komplett økt for både kroppen og toppen! :) Kom gjerne oppvarmet og ta med et håndkle.

Hvit time. 
På timeplanen: Mandager kl. 19:50.

 


Build & Burn 45
Build & Burn er en time hvor du får trent hele kroppen med både kondisjon- og styrkeøvelser. Øvelsene kan alle få til og vi jobber med egen kroppsvekt og enkelt utstyr. Etter en god oppvarming er det fokus på å gi jernet i få sekunder av gangen i flere intervaller. Om du ønsker kan timen bli skikkelig svettefest og en utfordring for hele kroppen, men du styrer tempoet selv hele veien. Passer derfor for både nybegynnere og de som har trent en stund.
Anbefales!
 
Rød time.
På timeplanen: Torsdager kl. 18.30.

 



Cage 30
Styrke-intervalltrening i vårt nye multirack hvor vi trener hele kroppen. En blanding av kjente og gode baseøvelser, og øvelser du kanskje ikke har prøvd før. Øvelsene er enkle og tilpasses ditt nivå, men er likevel en svært effektiv time. Anbefales!

 
Rød time.
På timeplanen: Mandager og onsdager kl. 17:30. 

 


 


Catslide 30
Catslide er effektiv, funksjonell og intensiv
styrketrening for hele kroppen.
Vi jobber med egen kroppsvekt og små matter mot gulvet. Mattene bidrar til at balanse og kjernemusklatur blir ekstra utfordret i ellers kjente, enkle øvelser. 
Timen passer for både nybegynnere og godt trente – her avgjør du selv hvor utfordrende det blir. Jo større bevegelser du gjør, desto tyngre blir det. Du får alternativer underveis, som å stå på knær istedenfor tær.  Uansett utgangspunkt kan vi nærmest garantere at du vil raskt oppleve fremgang og resultater.

Sertifisert Catslide-instruktør.

Rød time.
På timeplanen: Tirsdager kl. 18:45.
 

 

 


 

Slynge 50
Slyngetrening er en funksjonell treningsmetode hvor du bruker to slynger til å trene i, ved hjelp av din egen kropp som vekt og motstand. I
tillegg bruker man et vektarmsprinsipp  som betyr at du enkelt kan gjøre en øvelse lettere eller hardere ved å ta et steg frem eller tilbake.  Balansert trening for hele kroppen, enkel og veldig effektivt! Passer for alle.  

Sertifisert Jungle-Sport Slyngeinstruktører.   
 
Rød time.
På timeplanen: Mandager kl. 18:00 og torsdager kl. 17.30.

 

 

 


 

Zumba 45

Bli med på festen! Zumba er en av verdens mest populære dansebaserte treningsformer. Folk i alle aldre faller for den fengende  latino-inspirerte musikken og de lettlærte dansetrinnene.  Passer for alle som liker å bevege seg til musikk uansett forkunnskaper og form!

Sertifisert Zumba-instruktør.

Grønn time.
På timeplanen: Mandager kl. 19:00.

 

 

 


 

STRONG by Zumba 60

STRONG er et helt nytt konsept innen HIIT-trening - her er musikken perfekt syncet til bevegelsene og intervallene, og bidrar til å pushe deg det lille ekstra! Med hovedfokus på enkle øvelser for høypulskondisjon og styrke for hele kroppen med særlig vekt på kjernemuskulatur, er dette en komplett og vanedannende treningsform som anbefales på det varmeste!

Sertifisert STRONG-instruktør.

Rosa time.
På timeplanen: Onsdager kl. 19:00

 

 

 


Sykkel 30 og 45
Klassiske spinningtimer hvor du selv avgjør intensitet og motstand. Vi har et godt utvalg av spinningstimer både formiddager og kvelder. Instruktørene motiverer deg underveis og hjelper deg til å yte det lille ekstra.
 
Blå timer.  
På timeplanen: Mandag kl. 09:00, Tirsdag kl. 17:30, Onsdag kl.18:45, Torsdag kl. 09:00 og 18:00, Fredag kl. 09:00 og 17:00.
 
 
 

 

 

 

 


 

Styrke (40 min.)
Styrketrening i sal som har varierende øvelser med og uten vekter. Her får du trent hele kroppen og intensitet og tyngde tilpasses ditt eget nivå. Møt oppvarmet.

Rød time.
På timeplanen:  Mandag kl. 09:50, onsdag kl. 19.30 og torsdag kl. 09:50.

 

 

 

 

 

 

 


Stram Opp 45


Time med både kondisjon og styrkeøvelse uten kordinasjon eller trinn.  Enkle, effektive øvelser uten mye utstyr. Her får du trent hele kroppen, raskt og effektivt!

Rød time.
På timeplanen: Tirsdag kl. 18:00.